Accepterad maze4k | Ban överklagan | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
886
Reaction score
270
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195826660/

Ditt Hex-ID: 110000149a529e4

Vad är din discord tagg? maze4k#7349

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: f6 menu abuse ~Bosse. Återstår: 1 dagar 23 timmar 49 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår bosse att han banade mig där men jag kunde inte ha gjort så mycket där för att jag blev bannad för att jag inte öppnade huven när jag skulle laga och jag vet att det jag gjorde var dåligt rp men vi försökte öppna huven men det funkade inte att gör det och varför vet jag inte det var säkert en bugg. Så jag hade inte nåt anat val för att ta mig därifrån för att min kompis som åkte i en annan bil och hans bil funkade inte häller så det var det jag kunde göra men jag förstår er staffs till 100% att det blev en ban men det var inte meningen att det skulle hända.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var ute och åkte i 2 bilar vid palito och sen så körde jag av vägen. Och jag rpeade på att jag hade ont som vanligt och det men sen så kom min kompis och hjälpte mig när jag hade ont och han tog ut mig ur bilen och sen så var hans bil trasig också så vi försökte att få på vägen igen men det funkade inte så vi försökte öppna motor huven men det funkade inte av någon konstig anledning så det ända valet jag hade var att laga bilen från sidan och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bosse gjorde rätt och skötte sitt jobb som staff och det respekterar jag men jag kunde inte ha gjort så mycket annat så det var det ända valet jag hade och nu efterhand förstår jag att jag gjorde fel. Jag vill också säga att 2 dagar är precis för mycket för jag har en studiedag på torsdag och jag vill kunna spela då så om du skulle kunna antigen unbana mig eller göra den kortare så skulle jag vara väldigt tacksam.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Darför jag skriver 5 är för jag inte riktigt vet hur många jag har men har några som var både mitt fel och felaktiga bans och dem var när jag började med rp här på unive så vet inte riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu efterråt så tänker jag att jag skulle kunnat att ringa falk,meko,auto men jag tänkte att dem hade jobb att göra och efterssom jag får laga mina bilar så gjorde jag det men gjorde det på fel sätt för jag inte kunde göra så mycket annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara noga med att ha den bästa rpn när jag lagar mina/andras bilar för att få det roligare på servern så nästa gång något sånt här händer så kommer jag tänka mer på vad jag kan göra innan jag gör nått

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det till 100% för att ni staffs har mycket annat att göra. Mvh maze4k/Lucas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka