Nekad maze4k | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
886
Reaction score
270
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195826660/

Ditt Hex-ID: 110000149a529e4

Vad är din discord tagg? maze4k#7349

Vem var det som bannade dig? Zmannen står det

Hur lång tid var din ban? 5 dagar från början

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: krim utan krim (är på drogställe) ~Zmannen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det står att jag var på ett drogställe men viste inte om att det var det och jag snackade med nån kille där som säkert var Krim och han sa att jag fick vara där så jag viste ju inte om jag fick va där så det är ju inte mitt fel och det är söndag jag börjar skolan imorgon snälla kan ni ta bort bannen och så behöver jag jobba snälla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var tydligen vid ett drogställe uppe i Sandy med min kompis och vi åkte till en by och snackade med en kille och sen så skulle vi dra till piren och då då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså på sätt och vis jag var ju tydligen på ett drogställe men jag viste inte om att man inte fick vara där och så sa killen att man fick vara där så både jag och nej men lovar att aldrig åka dit igen om ni tar bort bannen för vill så gärna spela ikväll och jag hoppas att ni förstår mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första viste jag inte varför men den andra och den tredje var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kollat upp mer var man fick vara och var man inte fick vara så skulle jag nog inte blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte vara på drogställen och att hålla mig i staden och vid piren så snälla ta bort den.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka