Accepterad maze4k | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195826660/

Ditt Hex-ID: 110000149a529e4

Vad är din discord tagg? maze4k#2149

Vem var det som bannade dig? Vet inte då jag inte är bannad från servern bara från dcn.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag designa en il till en kille men en polare till mig,s farsa på och då tog han in den på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som ville ha en bil designad då jag gör handling och design åt polare och folk. Då ville han ha lite bilder på typ en sångare och lost angels loggor och en åsna. Men sedan så frågade han om jag kunde lägga på en bild på shabbe75 pappa som är en världskänd fotbollsspelare då han har spelat i arsenal och sånt, tror ni ej mig så heter han rami Shaaban. Och eftersom jag bara gjorde vad han ville ja på bilen så förväntade jag mig inte att jag skulle bli bannad för det. Sedan tog han in den bilen på unive och det var inte jag och han tog inte in den som gäng bil, han tog in den som privat import. Sedan så fick jag ban från dcn för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För min del var det felaktig då jag bara designa bilen åt en kille för jag tog inte in den. Jag säljer handling och designs och sånt åt folk som vill ha det sen är det upp till dem med vad dem vill ha sen om han tog in den det är inte mitt problem och tycker inte jag ska ha ban för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit men nästan alla är felaktiga och dem har jag fått unban för. men dem som inte var felaktiga så var det när jag var ny till servern för typ 2 år sedan. men dem var högst 5 dagar kanske.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja lite svårt att säga men kanske inte lagt en bild på hans pappa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Samma sak här lite svårt men att tänka på vad jag designar åt folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka