Nekad maze4k | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
886
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Eriksson

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2007

Vad heter du på discord? maze4k#7349

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15:00-22:00 helger 10:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 251 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle underlätta för Staffs teamet och hålla koll på olika scenarion som pågår och hålla koll på vad folk gör och att dem följer reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag vill prova på något nytt och jag känner mig redo för att bli servervakt också och framförallt att hjälpa unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle hjälpa till mycket genom att se till att folk sköter sig och så hjälper jag supporten genom att underlätta för dem så dem hinner med mer och då hjälper det för servern och discorden.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer sköta det bra och jag kommer använda mycket tid till det och vara seriös om det och inte sparka mina kompisar för att skämta.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill utveckla servern och kunna få bra rp på den så det inte är så mycket lall och så är jag vill prova på att vara det för jag vet att jag kommer sköta det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv då tar man bort bilar /svban det är när man bannar nån i en timme för att dem lallar eller pratar ooc /toggleid man kollar folks id utan att behöva trycka page down /kick det är när man sparkar någon från fivem servern utan att bli banade.

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2 stycken och 1 gång var jag bannad för lall med det var felaktig och så var jag vid ett krimställe fast jag inte fick men viste inte det då.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka