Accepterad maze4k | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
886
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Eriksson

Vad heter du på discord? maze4k#7349

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar så kör jag när jag kommer hem från skolan klockan 15:00 typ sen så kör jag typ 6 timmar om dagen.

på helger så kör jag en stund när jag vaknar sen mycket på kvällen och oftast på dagen också.

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än 1 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 16 och 11 av dem e felaktiga och då har jag fått unban. och dem andra 5 var när jag var ny och inte viste hur allt fungerade. har lite problem med att lägga in en bild men vill ni ha en så kan ni kontakta mig på dc.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att underlätta för staffsen genom att ta åtgärder på folk som gör regelbrott ig. En servervakt kan ge ban på 1 timme men dem skickar alltid in det i ban bevis så får servervakt ansvariga avgöra om det ska vara en förlängd ban. Man kan också kicka personer ifall dem kanske smått lallar eller nått litet så dem lär sig så. man kan också reviva så att om nån dör av en bugg eller nåt ogiltigt så ska dem få leva igen. Dem kan också använda sig av ett kommando som heter toggleid och med det underlättar det för servervakten att kunna se folks id snabbt och kunna ta åtgärder snabbare. det finns ett kommando som heter dv och med det så kan man ta bot bilar så dem inte står och tar platts på vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit det förut och känslan av att kunna vara med och förbättra servern och underlätta för staffsen tycker jag e väldigt bra för att då känner man att man e med och bidrar till en bättre rp. Sen kan det vara smidigt ibland i vissa situationer om det inte finns en staff där så kan man ta åtgärder själv och skicka det i ban bevis. Har också varit det förut men det blev en wipe och efter det så har jag inte tagit mig ron att ansöka igen men känner att jag vill vara med att bidra till bättre rp så ansöker nu igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sitt ansvar som servervakt för att använda det för sin egen fördel t.e.x om jag blir 12 timmad och revivar mig själv så abusear jag min roll här som sv och det tycker jag e väldigt tråkigt att vissa gör det.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top