Inaktuell maze4k | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Eriksson

Vad heter du på discord? maze4k#7349

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag vill ta nästa steg och inte bara köra rp så då tänkte jag att bli medlemskap ansvarig vore en grej jag vill bli för det värkar kul och det passar mig. Jag vill också bli det för att jag har en kompis som e det och han sa att det är kul och då ville jag bli det också för jag är rastlös så jag kommer göra mycket.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att Jag kommer sköta det bra och vara väldigt aktiv med att läsa ansökningar och ta intervjuer av folk som vill bli medlemmar. Och så kommer jag försöka hinna med så mycket jag kan även fast jag har skola men kommer hinna med mer på helgen men det bror ju på när folk skriver medlemskap ansökningar också men kommer göra mitt bästa och ni kommer inte ångra er om ni gör mig till medlemskap ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På en intervju så ska man börja med att säga hej och fråga tillexempel hur personen mår som vill bli medlem och det gör man för att oftast så är man lite stressad när man ska ha en intervju så då lugnar dem ner sig och då går det oftast bättre på intervjun och då får folk en större chans att klara det.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive är en stor skillnad emot att inte vara det både för att du kan få mycket roligare jobb och mer möjligheter och du blir mer trusted av folk i både servern och i discord och jag hade kul på unive innan jag var medlem men när jag blev det så var det mycket roligare och mitt rp vart mycket bättre och spelare mycket mer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska ha en bra ansökan där det står mycket och det ska vara bra och seriöst det dem skriver. Sen så ska det dem skriver handla om unive och inte deras privatliv. Och sen om dem blir godkända så ska dem helst vara snabb med att gå in på väntar på medlemskaps intervju så dem visar att dem verkligen vill bli medlem på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna att jag hade ansvar över folk som vill bli medlemmar och jag skulle känna mig mer ansvarig att vara mer seriös i både servern och på discorden och att ta ansvar att hjälpa folk också.

Hur ser din aktivitetet ut? på vardagar 15:00-22:00 och på helger/lov 10:00-00:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive och kommer fortsätta att göra det.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag är en Persson som är väldigt social och att jag kommer att sköta det bra.

Tillbaka