Inaktuell maze4k | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? maze4k

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag känner att det kan vara kul att vara med och utveckla servern så mycket jag själv kan genom att ta in nya personer som vill ha en rolig tid på servern och förhoppningsvis bidra med bra och social rp. Sen tycker jag att det kan vara kul att ta sig högre om dem andra staffsen då väljer att sätta upp en men det är såklart upp till dem. Minns själv hur kul det va att bli medlem och kan tycka att det är kul att se andra få den känslan också.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill inte säga att jag är bättre än nån annan, såklart finns det folk som är bättre än mig. Men jag kan säga att ni ska välja mig då jag har mycket erfarenhet av det då jag har varit det innan 2 gånger. Sedan så är jag väldigt aktiv och social i mitt arbete och jag hatar att misslyckas så jag är en som inte ger upp. Sen så är jag väldigt driven i mitt arbete för att både göra mitt jobb så bra som möjligt men också kunna ta mig högre. Jag tar min tid under intervjuer och låter folk prata och utveckla så mycket dem vill för att få en sådan bra uppfattning om personen som möjligt och där ifrån avgöra om han är lämplig som medlem på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Självklart ska man alltid vara trevlig och visa respekt men det gäller också att hålla personen lugn då många är ganska stressade när dem ska ta sin intervju och då kan dem slarva på orden och oftast glömma bot saker. Därför så visar man att man själv är lugn och att personen får ta sin tid. Och även om personen beter sig dåligt mot dig så betyder det inte att du ska vara en idiot tillbaka, men oftast brukar dem otrevliga bli nekade då vi inte söker sådant folk på servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tror att vara medlem på unive är no big deal för många men för vissa är det de då dem kanske har det svårt att bli medlem av vissa skäl. Men att vissa bara tar emot rollen och sedan sumpar den tycker jag är ganska respektlöst då staffsen sitter varje dag och jobbar för att dem som rpear på servern ska få ha det så roligt som möjligt. Då väljer folk att skita i det och bryta regler och allmänt förstöra servern. Detta bidrar inte till något positivt och jag tror att är man lite mer hård och visa folk att medlem rollen har en betydelse och att man har ett ansvar att bidra med bra rp och hjälpa till att få servern att gå framåt. Skulle flera ta detta ansvar så skulle det påverka både servern positivt, deras rp och underlätta för staffsen då dem kan jobba på viktigare saker istället. Det skulle jag säga är vad jag vill påverka, sen blir det lite svårt att göra själv men då gäller det att samarbeta.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dem tar ansvar över sin roll och bidrar med bra rp. Sedan är det viktigt att dem kan och följer våra regler vi har på servern. Så mycket mer än det behöver man inte lägga som krav på en medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett ansvar att ta in nya medlemmar som hoppningsvis tar sig långt på server och i deras rp. Sedan har jag ett ansvar att ha rollen för att hjälpa servern och inte för att flexa då det finns många som gör det. Sen tror nog många att vara MA inte är ett stort ansvar men det är det då dem är dem som ser till att vi får flera spelare och att servern utvecklas med bättre rp av flera personer.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar= cirka 15-01 och helg/lov= cirka 12-04

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag kommer att göra mitt bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka