Accepterad maze4k | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Eriksson

Vad heter du på discord? maze4k#7349

Vad är ditt hexid? 110000149a529e4

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker för att jag saknar att vara staff men känner att jag inte riktigt har tid med det så då ansöker jag hit istället. Jag tycker att det e kul att hjälpa andra och att hjälpa servern att bli större och att den får flera medlemmar som kommer kunna vara med att få servern att gå framåt. Tycker också att det e kul att visa och få känna att man e med och hjälper till. Tycker också att det kan vara en rolig grej att göra när man inte rpear.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag e väldigt social av mig och snäll mot alla och e det några problem så hjälper jag till och löser dem. Jag har också varit staff förut och då va jag medlemskaps ansvarig så jag vet hur allting fungerar med forumet och på dc och sånt. Jag e också lätt att få tag på ifall jag skulle behövas till någonting.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska välkomna dem med en bra ton och visa att man vill ge dem en chans att komma in på denna server som medlem. man ska vara snäll och väldigt social och svara på frågor och sånt så personen känner sig trygg och inte lika nervös inför sin intervju.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag minns själv när jag blev medlem hur glad man va och det blir mycket roligare att rpea då man kan jobba på flera ställen och det blir en annan sak att vara medlem då man blir mycket mer seriös när man rpear och då blir det att man får mycket bättre rp nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man kan alla regler så man inte gör regelbrott och att man e trevlig i ooc och har en bra rp nivå och att man vill att server n ska ta sig framåt. dem ska också vara medvetna om att om dem gör fel så kommer det att tas åtgärder. dem ska också respectera staffs och deras beslut.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ansvaret att ta in rätt folk som vill följa regler och sånt. Ja ska också ha ansvaret att se till så att allting skrivs rätt och sånt så inget blir fel. och att vara korrupt hatar jag då man visar att man inte kan ta sitt ansvar inom ett område.

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar runt 5 timmar och på helger 8 timmar typ.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej spelar enbart på unive och kommer bara att göra det.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att ni kommer att vara nöjda med det arbete jag kommer att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka