Nekad Maze Crazy | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Ange ditt födelsedatum: 1 Augusti 2007

Vad heter du på discord? Baby Shrek#6625

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 600 typ

Hur aktiv kommer du att vara? 2-4 timmar om dagen kan vara mindre vissa dagar och fler vissa andra

Vad heter du? Melvin Bajric

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag har tidigare varit polis och det var bland de bästa jag varit med om på unive. Jag tycker jobbet polis är svin kul på alla sätt, roligt, intressant, hjälper folk och mycket mer. Polis är bara skitkul, Melvin är vältränad och har MYCKET att bidra med i polisen och hjälpa till. Jag kan sjukt mycket och polisen och om polis yrket överhuvudtaget. Jag kan allt när det gäller trafik lagar eller nästan allt detta gäller även hur man kan beté sig under olika scenarion och reagera när något inträffar. Jag vill bli polis då jag känner att detta är något jag kan detta är något jag älskar känner mig trygg i. Jag älskar att jobba med människor och jag bidrar med respekt till mina kollegor och chef som jag också kan ta kritik ifrån precis som från mina kollegor.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste enligt mig måste att vara motiverad. Motivation är det viktigaste som finns, om du tycker något är roligt och något du bryr dig om så är det oftast roligare för dig och dina medmänniskor. Det är viktigt att tycka om ditt yrke och faktiskt inte tveka. Jag själv är väldigt motivation styrd och tycker därför polis är det perfekta jobbet för min del. Det är viktigt att ta det på allvar och aldrig lalla och bidra med välutvecklade scenarion.

Vad vet du om yrket i helhet? I helhet kan jag väldigt mycket och tycker det är ett fantastiskt roligt jobb. I helhet kan jag sammanfatta det såhär: som polis ska du respektera alla och alltid göra ditt bästa. Yrket handlar om att hjälpa folk och se till att de lagar och regler som finns för att hålla oss trygga inte ska brytas. Jag kan allt när det gäller trafik regler och lagar och vet vad jag får och ska göra vid allvarliga situationer men också tex är jag stannar någon. I helhet kan jag det mesta, och "ser fram imot" att lära mig mer.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har förklarat det i de andra texterna men kortfattat ja, IRL är min pappa polis och drömmer om att en gång i framtiden själv bli polis då jag tycker jobbet är det bästa som finns. Jag har också praoat på polisutbildningen och har lärt mig mycket av det också.

Hur är du som person? jag är snäll, rolig, klarar av kritik och hat och står emot rasism. Jag bidrar med en väldigt bra rp och ser till att inte vara elak och respektera alla i min närhet och ser lika på alla. Jag kan hantera stress och ta order. Jag är ganska lugn egentligen och under stressade situationer kan ska vänja mig snabbt och leva in i det. Jag lallar inte och tar allt på allvar och är en vinnarskalle och älskar att vinna och ger inte upp.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte något särskilt.

En skriftlig ansökan behövs inte för att ansöka till Polismyndigheten, kontakta istället en rekryterare IC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka