Nekad Maze Crazy | Chef-jobb ansökan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Användarnamn: Maze Crazy

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisa Hästberg bil och motor AB

Vad heter du IRL? Melvin

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 130 timmar tror jag

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är biträdande chef och har mycket kunskap om jobbet eftersom jag jobbar där nu. Jag vet hur allt fungerar och vet hur en chef ska vara. Har mycket kunskap om bilar och gillar det. jag är bra på att hålla reda på saker och se till att allt går som det ska. Jag kan mycket om jobbet och är en trevlig människa som vill att folk ska få de vill ha och tycker det är roligt att få snacka med nya folk om bilar det jag tycker mest om.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan det mesta om jobbet tex att man ska vara trevlig, vara snäll mot sina anställda och vet hur hela jobbet fungerar jag vet hur man säljer en bil snabbt och bra. Kan väldigt mycket om bilar och tycker det är spännande hur en bil låter eller är gjord. Tycker bilar är roligt och det är också kul att få träffa nya människor varje dag och få snacka med folk om jag blir chef kommer troligen det att öka då jag går på fler möten och allt blir viktigare.

Beskriv din karaktär? Jag är snäll, omtänksam, trevlig och aktiv på jobbet och vill alla deras bästa, kan jobba mycket och länge. Vill att alla ska få hjälp och få de vill ha och inte att det ska bli fel. Det är kul att träffa människor och få lite nya kontakter. Detta jobb har fått mig att få mer vänner men chef jobbet kan utveckla detta och få min karriär att gå framåt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne ca 4-7 timmar om dagen det beror på om det är skola eller inte.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle uppskatta om jag kunde bli chef men självklart fortsätter jag att kämpa på.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte för detta är en BÄSTA servern någonsin.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag ett antal gånger.

Senast ändrad:
Mycket bättre +rep bra skrivit förtjänar det för du är ju biträdande just nu och sköter ditt jobb!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka