- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- 10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198981503766/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: maze Crazy
Vad är din discord tagg? maze Crazy#6730
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slåss på gz
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var på sjukhuset och snackade med gamla vänner då en kille kommer in och går över disken/ gör intrång och stör ambulansen. Vi andra blir såklart alrga över detta för det är inte okej så de andra 4 personerna kallar honom för olika sorters grönsaker. Ambulansen avvisar honom från platsen då han 20 sekunder senare kommer tillbaka och stör arbetet igen då tar ambulansen ut honom ur sjukhuset och går bakom sjukhuset vi säger då att vi ska slå ner honom för att han stör när vi gåt ur gz så släpper sjukvåraderen ner honom han slår då sjukvårdaren. Vi alla blir arga för det inte är okej och vi slår ner honom han gör självförsvar med en kniv men vi slår ändå ner honom. Sjukvårdaren tar kniven och jag tar den sen för att lämna till polisen. Vi går senare därifrån och då kommer han skrikande och säger: ta inte min kniv jävla idioter det får ni inte. Sjukvåradaren tar upp honom igen och släpper ner honom från trapporna sedan går jag ner då mår han inte dåligt eller något efter ca 7 meters fall. Jag blir då boxad två gånger och jag slår tillbaka 2 gånger då han svimmar sedan gör jag fel och knivar han i benet för att jag var sur.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ni kan läsa det utförligt här ovanför!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda två man får såklart inte slå någon på gz som jag gjorde men jag kan ändå se en historia av rp. Till först om du ser någon som stör ambulansens arbete och blir tillsagd att avlägsna ch sedan också slår en ambulans så tänker jag att man borde få bli nerslagen. Nere vi trappan så blir jag slagen först två gånger då jag efter det gör självförsvar. Jag tänker att om man blir slagen av en person flertal gånger så slår man tillbaka därför anser jag att detta är en felaktig ban för att det var självförsvar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 8
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket av mina bans tex bidra med bättre rp, reagera bättre under skada, inte sno bilar på gz/torget. Bans är inte roliga men är inte så dåliga man lär sig av dom och gör annorlunda. Jag kommer såklart att ta lärdom av denna bannen som alla andra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha varit med från hela början utan stannat på sjukhuset och väntat.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Man får inte slåss vid trappan vid sjukhuset för att det är gz.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: maze Crazy
Vad är din discord tagg? maze Crazy#6730
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slåss på gz
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var på sjukhuset och snackade med gamla vänner då en kille kommer in och går över disken/ gör intrång och stör ambulansen. Vi andra blir såklart alrga över detta för det är inte okej så de andra 4 personerna kallar honom för olika sorters grönsaker. Ambulansen avvisar honom från platsen då han 20 sekunder senare kommer tillbaka och stör arbetet igen då tar ambulansen ut honom ur sjukhuset och går bakom sjukhuset vi säger då att vi ska slå ner honom för att han stör när vi gåt ur gz så släpper sjukvåraderen ner honom han slår då sjukvårdaren. Vi alla blir arga för det inte är okej och vi slår ner honom han gör självförsvar med en kniv men vi slår ändå ner honom. Sjukvårdaren tar kniven och jag tar den sen för att lämna till polisen. Vi går senare därifrån och då kommer han skrikande och säger: ta inte min kniv jävla idioter det får ni inte. Sjukvåradaren tar upp honom igen och släpper ner honom från trapporna sedan går jag ner då mår han inte dåligt eller något efter ca 7 meters fall. Jag blir då boxad två gånger och jag slår tillbaka 2 gånger då han svimmar sedan gör jag fel och knivar han i benet för att jag var sur.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ni kan läsa det utförligt här ovanför!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda två man får såklart inte slå någon på gz som jag gjorde men jag kan ändå se en historia av rp. Till först om du ser någon som stör ambulansens arbete och blir tillsagd att avlägsna ch sedan också slår en ambulans så tänker jag att man borde få bli nerslagen. Nere vi trappan så blir jag slagen först två gånger då jag efter det gör självförsvar. Jag tänker att om man blir slagen av en person flertal gånger så slår man tillbaka därför anser jag att detta är en felaktig ban för att det var självförsvar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 8
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket av mina bans tex bidra med bättre rp, reagera bättre under skada, inte sno bilar på gz/torget. Bans är inte roliga men är inte så dåliga man lär sig av dom och gör annorlunda. Jag kommer såklart att ta lärdom av denna bannen som alla andra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha varit med från hela början utan stannat på sjukhuset och väntat.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Man får inte slåss vid trappan vid sjukhuset för att det är gz.
Har du läst våra regler? Ja