Accepterad Maze Crazy | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Användarnamn: Maze Crazy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198981503766/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: maze Crazy

Vad är din discord tagg? maze Crazy#6730

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa nej vänta ska bara fråga en fråga till polis när de sa avlägsna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg att polisen hade stoppat en kompis så jag stannade bakom gick fram till aspiranten och sa tjena hur mår du och lite så han var trevlig. Sen så går jag fram till den andra polisen och säger tjena är det bra är Abdi vaken. Han direkt blir jätte arg och säger avlägsna nuuuuuu. Jag säger nej vänta vill bara fråga en fråga och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ville bara se till allt allt var bra med dom och fråga om Abdi är vaken. Precis när jag säger vänta ska bara fråga en fråga efter när han sagt att avlägsna 1 sekund efter blir jag bannad. Jag tycker att detta är en abuse av den i staff som bannade mig att säga avlägsna och 1 sekund senare banna mig. Jag hade ju inte ens hunnit gå tillbaks till bilen så snabbt det är omöjligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta har varit felaktiga men jag har lärt mig att bidra med bättre rp och lärt mig mer regler. Jag har också lärt mig att reagera bättre när jag tex skadas. Jag har lyckats ta lärdom och begår inte alls några powergaming brott eller rp på samma sett.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att man inte ska prata med polisen när de stoppat någon för då blir man bannad men tycker fortfarande att detta är lite konstigt för att hundratals personer dagligen snackar med polisen när de har stannat någon fast det kanske är från polis till polis. Jag skulle alltså inte ha stannat utan bara fortsätt att köra när min kompis hade blivit stannad med jag lär mig detta och kommer att förändra detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte gå fram till poliser som stannat någon för då stör jag. jag kommer att tänka på detta och göra en förbättring.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka