Accepterad Maze Crazy | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Användarnamn: Maze Crazy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198981503766/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: maze Crazy

Vad är din discord tagg? Maze_Crazy#6730

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har verkligen ingen aning kan har varit när men kan ha varit när jag tog ut min bil då den gick sönder då sa jag fan jävla bil men jag fattar ej vrf ni bannar mig för det. Det var inte ett syfte att någon skulle bli sårad direkt, jag är förvirrad det är fel dock. Men de behöver inte banna mig för det tänker jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa jävla bil precis då kom två personer och sa åt mig att inte säga så jag sa förlåt vet att det var fel det var inte gjort för att såra någon. Jag fattade att jag hade gjort fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det var fel att svära och ska aldrig göra om det igen. Jag är medveten om att man inte får svära för jag har läst reglerna och jag ångrar stort att jag svärde. Jag sa dock att jag var ledsen och att jag inte skulle göra om det så det blev bra men 5 min senare blev jag bannad så jag vet faktiskt inte helt säkert varför jag är bannad men jag är iallafall ledsen om jag sårade någon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den gamla bannen var ett misstag och jag fattade verkligen inte vad som hände om jag ska vara ärlig men Securitas bidrog men dålig rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ha sagt svärord och bara ringt mekonomen eller falk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aldrig svära och inte bidra med svärord i multistaden det är väldigt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka