Accepterad Maze Crazy | Ban överklagan (kevin756756)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Användarnamn: Maze Crazy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198981503766/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: maze Crazy

Vad är din discord tagg? maze Crazy#6730

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC ingame/ me abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev kommer hämta en gud i /me. Jag gjorde fel men tycker själv inte det kräver en ban varför jag sa så var för jag blev frustrerad för jag blev dödad på greenzone när gud tittade då jag fick skit för jag kallade på en gud fattar 0 just nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle pimpa min bil så jag åker in för att göra det då en kille som jobbar på vianor springer fram och kallar mig hora utan anledning på arabiska och dödar mig med en kofot mitt framför guds ögon. Jag hann inte säga nått förutom att jag skrev i /me att jag kommer kalla på en gud vilket var fel men när gud kom kände jag mig som personen som hade gjort mest fel vianor fick inte ens en tillsägelse för att ha dödat nån på greenzone, medans jag fick ban detta är fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Varför jag tycker att detta var en felaktig Ban var för att jag blev nedslagen på greenzone och skriver i /me kommer hämta gud detta var riktigt fel men samtidigt tycker jag att vianor borde vara den i min situation men nej, han är inne på servern utan varning eller nått. Detta var en felaktig Ban för jag var oskyldig medans vianor var den som gjorde fel. Vet att det var fel att använda /me på fel sätt men nu vet jag och kommer ej göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En Ban var när jag inte ens hade gjort nått då jag fick en Ban och de andra två var för att jag sa jävla bil och att jag inte reagerade på rätt sätt. Jag har lärt mig att inte svära och att ta servern på mer allvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha skrivit en rapport i discord om situationen istället för att göra som jag gjorde men detta är något jag ALDRIG kommer göra om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte använda /me på fel sätt och skriva en rapport direkt när något sånt här händer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka