Nekad Maze Crazy | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Användarnamn: Maze Crazy

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2007

Vad heter du på discord? maze crazy

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00-20:00 tiden och på helger 11-23:00

Varför ska just du bli servervakt? För jag ser mycket troll och folk som bara håller på och lallar runt och är jobbiga och kaxiga. Vilket bidrar med dålig rp. Detta gillar jag inte och med server vakt kan jag varna dom genom en kick då de kanske lär sig. Jag tycker inte heller om när det står massa bilar på gatan överallt därför vill jag göra det lättare för köraren och ta bort dessa bilar.

Varför vill du bli servervakt? För jag tycker det är jobbigt med troll och bilar som blockerar gatan. Jag skulle ta bort bilar som stör och kicka folk som förstör rpn och staden. jag är bra på att hålla reda på allt och kommer at6t hjälpa staden så mycket jag kan. Jag vill folk deras bästa och vill ha en rolig miljö att rpa i därför kommer jag att minska dålig rp och bilar som står och förstör det bästa jag kanj.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag sen långt tillbaka.

Har du varit bannad på serven förut? ag har varit bannad innan och jag har lärt mig av mina misstag och bidrar med bra rp. Det är en av anledningarna varför jag vill bli server vakt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej självklart inte älskar denna Severn mycket.

Lycka till på intervjun!

MVH Dansken

WL-Ansvarig på Multistaden
(discord) Dansken#2088

Öppen PM

Nekad då han alldeles nyligen bröt mot en regel, känner att jag inte riktigt vill ge SV till någon som själv bryter mot regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka