Nekad mayomayonaise | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mayomayonaise

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge Vermunt

Vad är ditt discord namn? Siggelito

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Julius Ceasar

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, Hjälpsam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från Mexico där han bodde med sin ensamstående mamma som lärde honom att alltid vara snäll mot alla. Han är lite vilsen men väljer att flytta till en ny stad för att lära känna nytt folk och skaffa ett liv. Han har alltid drömt om att hjälpa folk och bli läkare på sjukhuset i staden är hans dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP med roliga och verkliga situationer. Jag är mycket aktiv och kommer spela mycket vilket udnerlättar att bygga relationer med andra spelare. Jag har bra RP och god erfarenhet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för bra RP och inte för att man själv ska utvinna något av själva situationen. Scenarion handlar inte om att man själv ska vinna på det utan att man ska ha bra RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja någon gång för 3 år sedan när jag spelade tidigare. Men kommer helt ärligt inte ihåg vad som hände.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP-Man ska värna om sin karaktärs liv och RPa som verkliga livet t.ex. vid hot. Copbait- man ska inte bedvetet få polisen efter sig det är väldigt osunt och overkligt och suntförnuft- det är en allmän regel bland RP att man ska bete sig bra och sunt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem på servern tidigare och även helper så jag är väl erfaren

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka