Nekad mayomayonaise | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mayomayonaise

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199035593211/

Ditt Hex-ID: 1100001401831fb

Vad är din discord tagg? mayo#3560

Vem var det som bannade dig? jecilu

Hur lång tid var din ban? 10 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230216_154454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev i OOC att folk leker för mycket ingame och inte vågar göra något i verkligheten och att jag skulle visa dem. Jag gick också runt på Piren där det var kriminella gäng.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min Qpark kollega var på piren och skulle kolla felparkerade bilar då min kollega blir ned slagen eftersom han jobbade på Qpark av ett gäng. Jag springer dit och frågar vad som händer då jag också blir nedslagen sedan hoppar min kollega in i sin bil och säger -sluta, Ni ska ut ur staden. Då blir han bannad för OOC men det kan man fatta för det var ju fel av honom. Jag tyckte då att det var fel eftersom jag inte hörde han säga det så jag blir arg för att jag också blir nedslagen så jag frågar vad dem gör i OOC och dem fortsätter slå och skriver att jag har problem så jag blir arg och skriver att dem leker för mycket ingame och inte vågar något IRL och att jag ska visa dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, jag gjorde fel. Jag har lärt mig och blir inte bannad ofta eftersom jag lärde mig mycket från mina tidigare bans för länge sedan så jag har inte brutit mot reglerna under en lång period. Jag kommer inte göra det i framtiden heller och har lärt mig mycket av denna ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det här var min första ban på ett jätte bra tag så kommer inte ihåg de gamla. Men jag kommer ihåg att jag lärt mig mycket under dem 2,5 åren jag spelat på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle lämnat platsen istället för att vara kvar nära varliga gäng ledare eller medlemmar för att värna om mitt liv. Jag skulle såklart inte skriva det jag skrev i OOC heller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket. Jag ska inte vara nära kriminella gäng. Jag ska tänka på vad jag skriver. Jag ska hålla mig lugn och inte bli för arg så jag gör saker utan att tänka efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka