Nekad mayomayonaise | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mayomayonaise

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? SIgge Vermunt

Vad heter du på discord? mayo#3560

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar kommer jag kunna vara aktiv mellan 16.00 till 22:00 på helger 12.00 till 15.00 sen 18:00 till 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år 480 Timmar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1003702341926654092/1005124044720451584/unknown.png Det var länge sedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Någon som hjälper Staffs och servern från dålig RP och lall.Som servervakt ska man visa hur man Rpar bra som ett bra exemplar för de andra. Som servervakt så håller man koll så att i ett vardags scenario går allt rätt. Staffs kan inte hålla koll på allt och det är där servervakter kommer in i bilden vi hjälper staffsen med små detaljer till som gör Rpen bra. Någon som har bra Rp själv och visar som en förebild hur man Rpar och man ska kunna ha klipp på allt som händer. Ibland har jag varit med om att servervakter backar sina vänner när dem vet att dem gjort fel och det skulle jag inte göra jag skulle räkna alla i lika värde. Man ska också kunna vara aktiv och hjälpa Staffs när det är många online. En servervakt till skillnad från staffs så Rpar dem som vanliga karraktärer och håller koll på allt som hände i vardagliga scenarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag kommer kunna vara aktiv och jobba lite extra hårt för att få hela systemet att funka. jag kommer också försöka anpassa mig lite till att hålla mig på platser där det är mycket som händer t.ex. Piren. Jag kommer vara allärt på allt som händer och kommer också klippa allting hela tiden så att det alltid finns bevis. Jag kan också alla regler väldigt bra jag har läst dem 100 gånger och har dem i bakhuvudet hela tiden. Jag är också biträdande chef på Marja Lisas där det kan hända mycket rörigt och finns inte alltid staffs som hinner hjälpa till. Så för mig hade det varit väldigt skönt som servervakt jag skulle känna mig tryggare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är när man använder rollen helt fel alltså med makt där man bara bannar folk som är emot en och bannar för mycket i onödan. Detta leder till permabann. Dem använder Positionen genom att använda /revivea t.ex.
Anmäl

Vidare till muntliga!
Du har 48h på dig att ta din muntliga intervju, lycka till. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka