Nekad ! Maxz | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Its Aboo

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? maxz1z

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karkatär heter Noah han är född och uppvuxen i en riktigt dålig familj. han hade 1 Syster och en mamma och hon var Polis och en pappa som var död. Noahs familj var ganska fattig så dom var tvungna att spara varje krona som dom hade så istället för att Noah skulle ha något roligt att göra som att spela sporter som de andra flesta killar i hans klass så började han göra kriminella grejer som att klottra, röka på och att dricka och allt sånt ha gjorde till och med dessa grejer efter skolan och på rasterna på skolan. Det ledde till att Noah fick ett riktigt stort intresse för att göra olagliga saker för att han tyckte att de var riktigt coolt och roligt. Men Noah ville inte följa hans mammas spår med att jobba som polis utan Noah ville bli Kriminell. Det är en dröm som han än idag. Noah växte upp när han var 17 år flyttade han ut och började med de han ville göra livet ut, han gjorde det ända tills han fyllde 26. men när han fyllde 26 kände han att de inte var så kul som han trodde så han slutade i sitt gäng och försökte lämna allt bakom sig, Noah flyttade till och med till en annan stan, men han kände att han saknade nånting så han flyttade tillbaks. Och just nu mår Noah helt okej, men innan han börjar om måste han få medlemskap i unive innan han kan fortsätta. med sitt kriminella

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp nivå och rolig rp nivå och försöka skaffa eller göra roliga scenarion, och försöka de bästa jag kan för att ha kvar medlem och rpa. jag kommer att följa reglerna och spela så de andra jag rpar med har de roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ibland så "förlorar" man scenarion, precis som i verkligheten, att ibland går det dåligt. Man ska inte spela bara för sin egen rp och att det alltid går bra för mig. Man ska ge dem andra i scenariot en chans också så att inte du vinner varenda scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har. en regel som är powergaming är typ en av de viktigaste för att 1. du kanskke inte rp:ar på skador som t ex du åker en bil sen du krockar och ba forsätter köra då är de powergaming 2. om du är till ex krim ocn bara spelar efter pengar och makt då är de powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat typ 4 år sammanlagt rp men har inte kört på ett tag nu så de ska bli kul

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vet att jag klarar de ;)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, har ej tagit sin intervju tid! Du får ansöka igen om 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka