Accepterad ! Maxz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Its Aboo

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849063436/

Ditt Hex-ID: steam:110000134f9fa0c

Vad är din discord tagg? aboo32

Vem var det som bannade dig? Bulten

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-05 204937.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att Bulten bannade mig för att jag gjorde en grov grej allstå våldtäkts scenario, vilket jag förstår varför de bannade mig då jag gjorde ett fel som är grovt och jag förstår att ni inte vill ha den typen av spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng hade kidnappat en i ett annat gäng och då så började en kille i gänget med att han skulle suga av han och då skrattade alla, sen efter det gjorde jag. jag gick fram mot han skrev /e hump gjorde det ungefär 2 sek sedan kom jag på att de är emot reglerna att göra sådana saker redan då sen sa en staff samtidigt som var me å rpa att bete dig eris, därför gjorde jag det i 2 sek för jag kom på att de är emot reglerna men jag fattar att jag ska ett slags straff men inte så grovt som permaban då jag gjorde det ungefär 2 sek jämfört med den andra killen som gjorde det ungefär 15 sek, tycker det är en liten skillnad men som bulten sa, du har gjort det det spelar inte roll hur länge du våldtar du har redan gjort det. men jag vill fortfarande försöka skaffa en andra chans för att komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är inte felaktigt jag tycker den är rätt och förtjänar bannen men kanske inte perma ban men jag förstår varför om jag blir nekad kommer jag inte sitta å tjata och hålla på

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag för hets i ooc då en kille satt å provocerade mig i ooc då blev jag arg och började tjafsa mot han och skrev att han var äckel mögel som support krigade men jag har lärt mig efter den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara stått åt sidan och inte hållt på med killen vi hade kidnappa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att de är ba onödigt att hålla på det sättet när man har en person kidnappa man ska ändå ha en mogen roll i spelet när man är 24 år ig och inte lalla runt som icke medlemmar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka