Nekad Maxxxxx | Ansökan till Staff [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max.012

Icke Medlem
Meddelanden
779
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: Maxxxxx#5831

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag vill förbättra Communityt och hjälpa Communityt Unive och för att jag vill försöka förbättra RPn och ta bort Reglerbrytare och problemspelare. Jag vill att Unive ska kännas som en Servern där alla är Välkomma och kan RPa utan massa reglerbrytare och det är de jag ska försöka förbättra. Om jag blir Staff så vill jag förbättra Rpn samt Jobben osv. Jag borde bli staff för att jag har som sagt varit MA 2 gånger tidigare. Men även för att jag vill ta nästa steg och då bli Helper. Jag känner att jag har mycket Erfarenheter då jag som sagt varit MA 2 gånger, Jag vill bli Helper för jag vill utvecklas och ta NÄSTA steg. Jag ska bli Staff för att jag kommer vara Aktiv och ta ansvar och verkligen gå all in för Staff arbete. Eftersom jag varit Medlemskaps ansvarig tidigare så vill jag gå upp till Helper.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag, 15 - 22:00
Tisdag, 15:30 - 22:00
Onsdag, 14:30 - 21:50
Torsdag - 16:00 - 21:00
Fredag 14:30 - 02:30
Lördag, 14:00 - 02:00/03:00
Söndag, 13:00 - 22:30

Hur länge har du spelat på Unive? I 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit MA 2 Gånger tidigare och då var jag väldigt Aktiv och tog många Intervjuer samt Nekad/vidare/godkände många ansökningar

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation, kriminell

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka