Nekad Maxxx | Ban överklagan (albazy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max.012

Icke Medlem
Meddelanden
779
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233063430/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bdd5a06

Vad är din discord tagg? Maxxxxx#5831

Vem var det som bannade dig? Albazy

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dödar Kriminalvården

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag dödade en som Jobbade på Kriminalvården

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt inne och 2 andra, vi försökte rymma och då gick en anställd på kriminalvården ut och vi följde efter och då dog han framdå slog jag han batongen och skulle slå ner de 2 andra intagna, och han var ganska skadad, jag försökte hjälp de 2 andra! Jag trodde inte han skulle dö av 2 slag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda ja och nej, Jag tycker att den e rätt för att jag döda honom men felet är för jag och 2 andra försökte rymma och jag trodde inte han skulle dö av två slag!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad tidigare mest då jag var icke medlem, då lärde jag mig mer och mer och på de senaste 4-6 Månaderna har jag inte blivit bannad en enda gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte döda honom,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte döda folk i fortsättningen, Jag förstår att jag gjorde fel och jag är ledsen för det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka