Inaktuell Maxxx | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max.012

Icke Medlem
Meddelanden
779
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: max.012

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? ag ska bil Staff just för att jag vill förbättra Unive och få ett bättre Unive och Community. Jag vill försöka minska antalet Regelbrott. Jag vill få folk att känna att de alltid är välkomna till Unive och få spela på Servern och alltid känna sig trygga och välkomna att prata med Staffs utan att vara nervösa! Jag vill att folk ska ha bra koll på regler. Och att den ''Sociala'' RP:n ska förbättras.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det som inte fungerar i nuläget på Unive är den Sociala RP:n

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att lägga ett hårt och aktivt arbete på att bygga upp den Sociala RP:n.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är inte lallig och beter sig på ett bra sätt. Man ska visa att man är en Förebild för alla spelare på Servern. Det är jätteviktigt att man agerar professionellt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar: 16:00/17:00 - 22:30.

Helger: 13:00 - 02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Januari 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, varit MA 3 gånger tidigare!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Don

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka