Nekad Maxxiii | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxxiii

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag satt på sjukan skulle relogga för det hade hänt nått sen blev jag bannad när jag skulle gå in igen. Det är så atrt jag delade ut mina uppgifter till stewam till en polare innan han vart bannad och han sina så vi båda skulle kunna köra cs, sen har jag råkat gått in på fivem med hans steam så jag har fått ban på fivem med hans hex-id och jag är lite lesden över detta då jag pratat med flera staffs och mods+ och dom säger jag måste överklaga för jag har kvar alla roller då detta hände inatt. skulle aldrig vilja försötra eller nått för servern

Tar du ansvar för det som hände? Ja och nej för nu har jag lärt mig att man aldrig så dela ut sina uppgifter eller låta nån annan låna kontot och samtidigt så visste jag inte vad jag gjorde fel.

Vad har du lärt dig sedan dess? att inte logga in på nåns konta eller dela ut mitt till nån.

Varför ska vi ge dig en till chans? för allt jag vill är att spela och det dämpar mina sjukdommar för har det inte lätt i skolan
och stannar hemma för jag ska kunna må bra.

Har du bevis som stödjer din överklagan? ja har rollerna kvar och berra har inte placerad bannen på mig. Skulle gärna vilja prata i support så kan jag förklara bättre.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka