Nekad Maxxan99 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxxan99

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? maxxan99

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anakin Skywalker 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll skicklig tuff

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anakin Skywalker växte upp i ett fattigt område och hade en svår barndom. Han lärde sig tidigt att klara sig själv. Han blev snabbt intresserad av bilar och började jobba i en liten verkstad där han lärde sig laga och modifiera bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rpr genom att skapa engaggerande och realistiska scenarion där alla inblanade får utrymme att utveckla sina karaktärrer. Jag lägger stor vikt vid att spela konsekvent utifrån min karaktärs personlighet bakgrund och mål vilket gör att interaktioner käns mer levande och trovärdiga

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst inebär att du ibland medvetet låter den andra parten få övertaget i ett scenario om det gör situationen mer realistisk rätvis eller roligare för alla inblandade

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte. Har aldrig testat unive har bara spelat på avena

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm sunt vdm fear c logg

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Jag är it det

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka