Nekad MAXXADD1 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MAXXADD1

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 1 Juli 2007

Vad heter du på discord? maxxadd #1111

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 700 ca

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag 3 - hur länge som helst

Vad heter du? Hasan

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? för har alltid gillat att ta hand om befolkingen så folk kan känna sig trygga för i denna staden är kriminaliteten väldigt hög så det är därför jag vill bli polis

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hålla kriminaliteten i staden nere och göra folk trygga, annars kommer alla gå runt oroliga för skottlosssningar hit och dit osv. Det är även viktigt att man har bra radiodisciplin för att annars blir det bara kaos. Det jag tycker är viktigt med polisyrket är att man ska hålla radio disciplin så dina kollegor förstår vad du säger och vet hur dom ska hantera i den situationen, du ska aldrig skrika i radion osv. Man ska vara trevlig som polis och kunna förstå andras situationer. Man ska aldrig använda sina krafter som polis och då menar jag att man inte ska ta fram vapen för att du tycker d

Vad vet du om yrket i helhet? n vardag i polisyrket kan och kommer alltid vara olika, den ena dagen kan det vara världens lugnaste dag men kanske nästa dag kan det vara världens jobbigaste dag och jag tycker att om man söker till polisyrket ska man vara redo för att få utföra jobbiga saker samt att man kanske får se väldigt obehagliga saker och ibland till och med dödsolyckor.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare jobbat som polis i andra städer så ja

Hur är du som person? Jag är trevlig bemöter alla på samma sätt försöker alltid vara snäll mot folk och gillar att hjälpa andra människor och skapa en form av rättvisa, jag vill alltid göra rätt för mig och gör alltid det som känns bäst. Jag tycker att jag uppfattas som en som vill det bästa för alla.

Är det något vi bör veta om dig? att jag är helt ren i brotts regristret

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka