Nekad MAXXADD1 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MAXXADD1

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? brandkår

Vad heter du IRL? MAX

Vad heter du på discord? MAXXADD#1938

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 800 CA

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill blir chef på brandkåren för jag har alltid älskat att ha lite kontroll över någonting och kan hantera stress riktigt bra. jag har en bra rp nivå på mitt chef rp. jag har varit chef på ett par andra ställen innan. jag har även varit brandkårs chef i en annan server då blev jag berömd för väldigt bra chef rp:ande. jag vill som sagt ha lite kontroll över något i detta fall ett jobb som jag är chef. jag kan ta kritik bra även om det är dålig kritik. jag är hård och strän med mitt chef jobb som då i detta fal är brandkåren om någon tillexempel frågar om befodran så säger jag till dom om att man ej frågar om befodran och att han kan få en sämre rank om han frågar igen. om jag tar interjuver så kommer jag ej vara snäll jag går ej på deras ålder / röst irl. jag går alltid för deras RP nivå och såklart vad dom säger i interjuven. för att få högre rang i vissa saker eller får hanter saker så tycker jag att man ska ha utbildning för vem som helst kanske inte kan hantera en vatten slang som sprutar en jätte hård stråle. så då kommer jag hålla i många utbildningar. jag kommer att försöka att för en biträdande chef som kan hjälpa mig med interjuver utbildngar och sker som händer i kåren när jag inte är online.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har alltid sen jag var liten gillat att rädda månniskor på ett eller annnat sätt som man gör i brandkåren oavsett om personen tappat medventandet, fastnat eller någon är utsatt för fara med eld eller något annat. just nu har jag jobbat som securitas och polis så jag vet vad t.e.x radio diceplin är och massa annat som är viktigt inom denna branshen. om många t.e.x kommer fram till mig och fragar en massa efter som jag är brandkår då i detta fall så hanterar jag situaiton bra och jag hanterar stress bra också som kan va bra att kunna när man jobbar inom brandkåren. jag har även jobbat inom sjuk vården som man ibland inom brandkåren får hjälpa folk genom HLR så der kan vara bra att kunna.

Berskiv din karaktär? Han är 21 år och heter hasan jabar och han är mexikanare som han vet och han har en bakgrund av att hans kriminella Farsa. Han hade inte den lättaste uppväxten i Angered men han har fått lärt sig mycket av sin farsa där att man ska visa andra respekt och heder. Hans farsa hade begått många brott där men efter några år dog Emilios farsa och han hade börjat att sälja droger men han tjänade lite pengar från drog säljningen så valde han flytta från Angered och sluta upp med det kriminella han höll på med och försökte att hitta ett jobb långt ifrån vart hans ursprung var till ett bättre ställe i sverige där han såg sin chans att bygga upp en karriär på något annat han hade mycket bilar på huvudet och ville bli mekaniker men det var svårt för han gick aldrig till skolan och då fick han inga betyg så då blev det svårt att hitta jobb och när han kom fram till den platsen dit han flyttade så visste ingen vem han är och där han nu försöker bygga upp sitt självförtroende och till och med sin karriär men det går inte så bra 3 år senare så gav han upp med sin dröm att bli mekaniker och började jobba med kriminella aktiviteter och började jobba åt folk som springis men efter ett tag möter han en grabb som vill hjälpa han på riktigt och har tagit lärdom och vill hjälpa andra. där av så vill han bli polis. men om det misslyckas så bli han nog något annat jobb kanske kriminel!!! Hans mardröm är att bli kriminell. han vill ha ett normalt jobb som är lagligt. han har många tankar bara han skulle få erbjundandet om ett jobb skulle jag ta det oavsett vad. bara det inte är något kriminellt jobb då såklart. han tror han ej kommer bli poliss som han så gärna vill så då tänker han satsa på typ brandkåren. något han är säker om är att han vill hjälpa människor på ett eller annat sätt. men hans dröm är att bli polis

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne på vardagar minst 4h och på helger allt från 4h till 10 h detta beror såklart på plugg vänner och familj.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart UNIVE är en riktigt bra server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte och kommer aldrig göra

Har du läst våra Regler? japp kan dom utan till

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka