Användarnamn: MAXXADD
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MAXXADD
Vad är din discord tagg? MaxSweden #4630
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inget
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag spamma
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. alla spamma bullens rp skola är sämst då jag oxå gjorde det
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig ban men ändå är det de förr alla andra gjorde till och med philip ägaren
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej men i fivem har jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte spamma
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska spamma bara för alla andra gör det
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MAXXADD
Vad är din discord tagg? MaxSweden #4630
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inget
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag spamma
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. alla spamma bullens rp skola är sämst då jag oxå gjorde det
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig ban men ändå är det de förr alla andra gjorde till och med philip ägaren
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej men i fivem har jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte spamma
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska spamma bara för alla andra gör det
Har du läst våra regler? Ja