maxwestman070
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths motorcenter
Vad heter du IRL? Max
Vad heter du på discord? Max070#0910
Hur gammal är du? 14 fyller 15 på onsdag
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat någon månad på unive vet inte exagt
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Lindroths motorcenter då jag är en mogen, aktiv och seriös rpare som har kunskaper inom försäljning och motorcyklar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är goda då jag har jobba på bilfirmor innan och vet hur det fungerar och även vart väldigt högt uppsatt och kan även ha kontrollen över att styra ett företag och sparka och ta in nya folk till jobbet så det alltid är aktivt.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag vet inte exakt tid men ungeför 5-6 timmar per dag mer på helger.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Max
Vad heter du på discord? Max070#0910
Hur gammal är du? 14 fyller 15 på onsdag
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat någon månad på unive vet inte exagt
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Lindroths motorcenter då jag är en mogen, aktiv och seriös rpare som har kunskaper inom försäljning och motorcyklar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är goda då jag har jobba på bilfirmor innan och vet hur det fungerar och även vart väldigt högt uppsatt och kan även ha kontrollen över att styra ett företag och sparka och ta in nya folk till jobbet så det alltid är aktivt.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag vet inte exakt tid men ungeför 5-6 timmar per dag mer på helger.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja