maxwestman070
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama Mamas
Vad heter du IRL? Max
Vad heter du på discord? Max070#0910
Hur gammal är du? 14 fyller 15 på onsdag
Hur länge har du spelat på Unive? någon månad vet inte exakt
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa folkhela tiden när det behövs och kommer även arrangera event och fester ofta då det ska vara aktivt ställe på servern så folk kan ha kul och träffa folk.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart chef på ett liknande jobb förut och kan även ta hand om ett jobb och se till så att det alltid jobbar folk och anställa dom bra som verkligen vill ha jobbet för det är kul och inte bara för pengar.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ungefär 5-6 timmar per dag och mer på helger.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Max
Vad heter du på discord? Max070#0910
Hur gammal är du? 14 fyller 15 på onsdag
Hur länge har du spelat på Unive? någon månad vet inte exakt
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa folkhela tiden när det behövs och kommer även arrangera event och fester ofta då det ska vara aktivt ställe på servern så folk kan ha kul och träffa folk.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart chef på ett liknande jobb förut och kan även ta hand om ett jobb och se till så att det alltid jobbar folk och anställa dom bra som verkligen vill ha jobbet för det är kul och inte bara för pengar.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ungefär 5-6 timmar per dag och mer på helger.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja