maxwestman070
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & MC
Vad heter du IRL? Max
Vad heter du på discord? Max070#0910
Hur gammal är du? 14 fyller 15 om 2 veckor
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på servern förut mycket men blev medlem igen i förgår.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på ett bra sett genom att anställa nytt folk hela tiden när det behövs sen avskeda folket som är inaktivt så jobbet flyter på och har öppet nästan hela tiden.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda kunskaper då jag jobbat på bilfirma förut och vart högt uppsatt så vet man hanterar ett sånt jobb och se till så det är mogna, seriösa spelare som jobbar.
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne varje dag ungefär mellan 16:00 till 00:00 på vardagar och helger kan vara från typ 12:00 till 03 på kvällen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Max
Vad heter du på discord? Max070#0910
Hur gammal är du? 14 fyller 15 om 2 veckor
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på servern förut mycket men blev medlem igen i förgår.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på ett bra sett genom att anställa nytt folk hela tiden när det behövs sen avskeda folket som är inaktivt så jobbet flyter på och har öppet nästan hela tiden.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda kunskaper då jag jobbat på bilfirma förut och vart högt uppsatt så vet man hanterar ett sånt jobb och se till så det är mogna, seriösa spelare som jobbar.
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne varje dag ungefär mellan 16:00 till 00:00 på vardagar och helger kan vara från typ 12:00 till 03 på kvällen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja