Accepterad maxwestman070 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxwestman070

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198859966995/

Ditt Hex-ID: 110000135a05a13

Vad är din discord tagg? #0910

Vem var det som bannade dig? Sv abuse

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: Max WESTMAN) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag abusade min sv bannad mycket folk och det var riktigt fel av mig och väldigt dumt med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och typ bannde folk i 60 min för ingenting vet ej varför jag gjorde de sen dvade jag bilar sen blev jag bannad fattar inte varför jag gjorde de heller och jag ber om ursäkt för de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va de absolut inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var för emote abuse men det blev jag unbannad för då jag hade förklaring till allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat låtit bli att gjort som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%

Jag ger dig en till chans då det snart gått ett år, men skulle du få för dig att göra samma sak igen då kommer du tyvärr aldrig kunna komma tillbaka någonsin här. Hoppas också du skäms över detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka