Nekad Maxwestman | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxwestman

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198859966995

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman

Vad är ditt discord namn? RACK_Tynf#6724

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara en kille vid namn Jonas Nilsson. Jag är född 1997-09-14 och kommer ifrån sthlm. Min karaktär har en väldigt snäll personlighet och låter inte någon trycka ner honom eller sätta han på plats. Han gillar vara snäll mot alla och är en rolig grabb som är busig. Vänner och familj är det viktigaste för honom och ifall någon någonsin skulle få för sig att göra något ont mot hans familj eller vänner så är han inte rädd för att hämnas. Jonas Nilsson litar inte på folk eftersom att han tidigare har blivit sviken av sina brödrar (vänner). Han gillar att använda ordet (bror) vilket refererar till vän. På fritiden gillar han att umgås med sina vänner bara cruisa runt med deras bilar. Han brukar också gymma på sin fritid eftersom att han vill ta hand om sin kropp och man vet aldrig när man blir påhoppad av ett gäng så det är därför han gymmar. Pengar är det enda intresset om man inte räknar med gym eftersom att pengar styr allt. Min karaktärs dröm är att bli multimiljonär och va ekonomisk oberoende och det är då han hade tänkt sluta med att jobba och leva sitt drömliv och kunna göra vad som helst. Vad som har fått han att hålla på med allt detta är hans pappa eftersom att när han var liten så höll hans pappa med bilförutag eftersom att deras familj var väldigt rik Min karaktär är också väldigt stark och har haft mycket erfarenheter från gatan b.la hur man skyddar sig själv och slår tillbaka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kör som det skulle vara i verkligheten och jag gör det jag ska på jobbet och lallar inte bara runt. Och jag kommer bidra med bra rp och rolig rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Server är alltid aktiv och det är mycket folk inne och de gör allt mycket roligare.

Hur hittade du Unive? På Naounee twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul köra mitt bästa för att få en sån bra irl känsla om möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att blir rätt så rik och få en familj och typ börja hos meko eller hos någon bilfirma.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan just nu. jag har spelat på en annan son hette snöstaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka