Nekad Maxwestman | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxwestman

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198859966995/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman

Vad är ditt discord namn? Max Westman#7713

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Melvin Karlsson och är född 1988-06-13. Innan Melvin kom till denna stad så var han i Swedishnightrp men han flyttade till denna stad för att han vill träffa nya vänner och skaffa ett jobb så han kan skaffa pengar och köpa bilar eftersom han är väldigt bilintresserad. Mitt mål med Melvin är att skaffa ett roligt och bra jobb som jag ska försöka jobb på så länge jag har den karaktären.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill just bli medlem på Unive för att det är en stor Community, och jag gillar verkligen fivem och vill utveckla min rp ännu mer fast jag redan är kunnig på rp av att jag har kört på andra serverar tidigare innan jag ville ansöka om medlemskap här

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag vill skapa roliga scenarion med vänner men även dom jag inte känner. Jag vill även testa på olika jobb som jag inte testat förut. Jag har även längtat till att få spela på denna server av att den är stor och har en hög rp nivå, enligt många.

Hur hittade du Unive? Jag har hört från kompisar att den här servern är den bästa servern med högst rp nivå. Så därför vill jag ansöka hit.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är att få en så hög rp nivå som möjligt och sedan kanske kunna söka till support ifall jag känner att jag vill bidra med att höja rp nivån i hela communityn. Men även lära känna nya personer från denna stad och få höra hur andras uppväxt varit och vad dom har varit med genom åren.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna så många som helst på denna server och kunna få kontakt med folk ingame men även ooc och kanske börja spela andra spel och med dom. Men största del att spela fivem på Sveriges bästa rp server, Unive Roleplay. Jag vill även få så hög rp nivå som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka