Nekad Maxwestman | Ban överklagan [BizQ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxwestman

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198859966995/

Ditt Hex-ID: 110000135a05a13

Vad är din discord tagg? #7713

Vem var det som bannade dig? BizQ

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallar på piren ~BizQ. Återstår: 2 dagar 15 timmar 30 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en kille började slås sen reportade han mig och en staff specade mig och såg mig slås med ett par killar som slås från ingen stans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag började kaxa med en kille som va med i ett scenario i går. Vi började bråka och jag gick och slog ner hans motorcykel, han springer efter och slår ner mig vi börjar slås och hans kompis kommer från ingen stans och börjar slås. Han som började slås går och reportar mig för lall men det var han som började slås.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban för att det var den andra kille som började och jag började slås eftersom han började sen reportar han mig fast det var han som började.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var VDM men ja har aldrig gjort det igen och kommer aldrig hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gå där ifrån men jag tycker det var han som gjorde mer fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka