- Meddelanden
- 50
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman
Vad heter du på discord? Max Westman#7713
Ange ditt födelsedatum 14 September 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag till torsdag 15:40 till 00:00 Fredag till söndag mellan 10:00 och 04:00
Vad är det som får dig att söka till Trainee? har vart servervakt ett tag och har tänkt länge på att bli högre uppsatt för att hjälpa servern så mycke och bra som möjligt de va därför jag blev servervakt men de känns inte som de va lika hjälpande till servern därför vill jag bli Trainee för att göra så de blir starkare rp på servern känner också många supports eller kände och har sätt hur kul de ser ut och noclipa runt för att hjälpa servern.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill att Unive ska få en bättre rp utan halv ooc och ooc ingame. Jag vill inte att någon ska sitta och bryta mot massor av regler.
Jag vill hjälpa genom att banna folk lite längre än bara 60 minuter som jag kan nu. Jag vill göra det lättare för Trainees så att de som har vart och kollat runt ett bra tag kan rpa och inte behöva åka runt på massor av report hela tiden, då kan jag göra det.
Sen så brukar jag vara ine ganska ofta och då är det inte så många Trainees ine som kan hjälpa folk.
Om jag blev Trainee så skulle jag om jag var i noclip kolla runt på Torget, Piren, polis stationen och lite i sandy då det brukar vara mycket personer där som inte har så jätte bra rp.
Jag har ibland stöt på visa buggar så om jag är Trainee så kan jag rapotera det till de som kan fixa det.
Hur länge har du spelat på Unive? Sen Februari 2021
Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har vart servervakt förut och jag vet regler för det och att vara trainee
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip : Du flyger runt i luften och är onsynlig.
/spectate (id) Du flyger över den personen som du vill kolla på och du kan också söka igenom dom.
/dv (radius) Detta tar bort en bil i radiusen som du vill.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.
/clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare som spelar.
/kick (id) du sparkar en person från servern fast dom kan joina tilbaks direkt efter dom blir utsparkade från servern.
/svban (id) Du avstänger/bannar en person 60 minuter/1 timme.
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar/avstänger en spelare från servern.
/sqlunban (hexid) Unbannar/tar bort en avstängning från en person.
/sqlsearch (steamnamn) Du får denna persons hexid genom deras steamnamn
/sqlbanoffline (hexid) (tid) (anledning) Bannar/avstänger en person som inte är online som T.E.X har combat loggat.
/freeze (id) Gör så en spelare inte kan röra sig.
/setjob (id) (jobb) (nivå) Man ger nån ett jobb tex /setjob 123 Mekonomen 2
/tpm : Detta tar dig till platsen som du har en waypoint på.
/goto (id) Du teleporteras till en person som har idett som du skrev in
/skin (id) Du ger en person skinmenu
/toggleid : Du kan se någons id utan att trycka på pgdn/ page down.
/togglename : Du ser nåns steamnamn utan att göra nåt.
/skin - ger en chans för individ att modifiera sin karaktär
/Bring - teleporterar individer till dig
/Spec - ger dig en meny där alla spelares namn står. då kan du välja att specca en specifik individ
/Giveitem [- Används för att spawna in olika föremål
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej
Vad heter du på discord? Max Westman#7713
Ange ditt födelsedatum 14 September 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag till torsdag 15:40 till 00:00 Fredag till söndag mellan 10:00 och 04:00
Vad är det som får dig att söka till Trainee? har vart servervakt ett tag och har tänkt länge på att bli högre uppsatt för att hjälpa servern så mycke och bra som möjligt de va därför jag blev servervakt men de känns inte som de va lika hjälpande till servern därför vill jag bli Trainee för att göra så de blir starkare rp på servern känner också många supports eller kände och har sätt hur kul de ser ut och noclipa runt för att hjälpa servern.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill att Unive ska få en bättre rp utan halv ooc och ooc ingame. Jag vill inte att någon ska sitta och bryta mot massor av regler.
Jag vill hjälpa genom att banna folk lite längre än bara 60 minuter som jag kan nu. Jag vill göra det lättare för Trainees så att de som har vart och kollat runt ett bra tag kan rpa och inte behöva åka runt på massor av report hela tiden, då kan jag göra det.
Sen så brukar jag vara ine ganska ofta och då är det inte så många Trainees ine som kan hjälpa folk.
Om jag blev Trainee så skulle jag om jag var i noclip kolla runt på Torget, Piren, polis stationen och lite i sandy då det brukar vara mycket personer där som inte har så jätte bra rp.
Jag har ibland stöt på visa buggar så om jag är Trainee så kan jag rapotera det till de som kan fixa det.
Hur länge har du spelat på Unive? Sen Februari 2021
Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har vart servervakt förut och jag vet regler för det och att vara trainee
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip : Du flyger runt i luften och är onsynlig.
/spectate (id) Du flyger över den personen som du vill kolla på och du kan också söka igenom dom.
/dv (radius) Detta tar bort en bil i radiusen som du vill.
/clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare som spelar.
/kick (id) du sparkar en person från servern fast dom kan joina tilbaks direkt efter dom blir utsparkade från servern.
/svban (id) Du avstänger/bannar en person 60 minuter/1 timme.
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar/avstänger en spelare från servern.
/sqlunban (hexid) Unbannar/tar bort en avstängning från en person.
/sqlsearch (steamnamn) Du får denna persons hexid genom deras steamnamn
/sqlbanoffline (hexid) (tid) (anledning) Bannar/avstänger en person som inte är online som T.E.X har combat loggat.
/freeze (id) Gör så en spelare inte kan röra sig.
/setjob (id) (jobb) (nivå) Man ger nån ett jobb tex /setjob 123 Mekonomen 2
/tpm : Detta tar dig till platsen som du har en waypoint på.
/goto (id) Du teleporteras till en person som har idett som du skrev in
/skin (id) Du ger en person skinmenu
/toggleid : Du kan se någons id utan att trycka på pgdn/ page down.
/togglename : Du ser nåns steamnamn utan att göra nåt.
/skin - ger en chans för individ att modifiera sin karaktär
/Bring - teleporterar individer till dig
/Spec - ger dig en meny där alla spelares namn står. då kan du välja att specca en specifik individ
/Giveitem [- Används för att spawna in olika föremål
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej