Nekad Maxwestman | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxwestman

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman

Ange ditt födelsedatum 14 September 2007

Vad heter du på discord? DUBS#7713

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan kl 12 på morgonen till 5 på morgonen ungefär.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 5 månader nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som server vakt hade jag set till satt ingen bryter mot några regler och beter sig ingame och inte lalla och gör andra saker som man inte får.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på unive för det är en väldigt stor server och för att alla ska ha det roligt och bra när man rpar så krävs det servervakter så alla beter sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med att ingen bryter mott regler och satt alla får en rolig plats att rpa på utan folk som bra går runt och lallar.

Varför ska just du bli servervakt? Jag sak bli servervakt för att jag är aktiv varje dag och väldigt länge när jag är online. Jag kan även kommandon och hur man är en bra servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för dels jag gillar det och tycker det behöv för att jag har sett saker som skulle va ban på folk men då har det inte någon hunnit komma innan personen lämnat. Så det är därför jag vill bli det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag har väldigt goda kunskaper inom servervakt med kommandon och andra viktiga saker.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja två gånger för lall men et har aldrig hänt igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka