Nekad Maxwestman | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxwestman

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman

Ange ditt födelsedatum 14 September 2007

Vad heter du på discord? Max Westman#7713

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-05:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i några månader vet inte exakt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt hade jag holt kol satt folk inte bryter mott reglerna och beter sig på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt för dels jag tycker det är roligt att få vara en del av unive och tycker det kan vara bra med fler servervakter satt man har kol hela tiden om vad som händer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Satt ingen bryter mott någon regler och beter sig på servern och inte går och lallar runt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att det är alltid bra med servervakter och jag håller alltid kol på vad som händer även fast jag inte har vart det alltså hag ser vad som händer när jag åker bil och är på olika ställen.

Varför vill du bli servervakt? För att jag är online varje dag och jag vet vad man gör som server vakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska bra erfarenheter men om jag blir godkänd skulle jag vela veta era kommandon för olika serverar har olika kommandon för har vart servervakt på en annan server förut och det är alltid olika kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En gång det var för VDM men jag körde på en person men det ska aldrig hända igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka