Nekad Maxwestman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxwestman

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman

Vad heter du på discord? Max Westman#7173

Ange ditt födelsedatum 14 September 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att ansöka till medlemsansvarig just för att gillar att hjälpa till med medlemsansökningar och bara hjälpa till så att t.ex mod och andra kan fokusera på att hålla servern ren från lall och massa andra saker.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska just välja mig för att jag vet hur en bra ansökan ska se ut ja kan lätt känna om personen är en som vill bli medlem fr att kunna slås och lalla men jag kan mycket om att ta det ansvaret och se till så rätt personer blir medlem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig, låta dom ta sin tid att prata alltså inte stressa på dom och bara vara allmänt trevlig över lag inte höja rösten i onödan utan vara lugn.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att det ska vara bra personer som kan rpa som får medlemskap på servern och inte en massa lallare som bara vill in och förstöra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mogen. seriös, inget lall, bra rp nivå alltså bara bete sig hålla sig till alla regler och inte bara fara runt och lalla och en massa saker.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att se till så det blir bra personer som blir godkända och inte en massa lallare som bara vill bli medlem för att förstöra rpn och jag har som ansvar att se till så dom är mogna och kan bete sig.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv mellan 15:30 och 23:00 på vardagar och på helger kan det vara från 10:00 till 05:00 på morgonen som senast det är då jag är aktiv som mest.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej det gör jag inte.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka