Inaktuell Maxwestman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Maxwestman

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman

Vad heter du på discord? Max Westman#7173

Ange ditt födelsedatum 14 September 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det va inte något speciellt som fick mig att ansöka utan jag gillar att ta folks medlems ansökningar se hur dom tycker man t.ex rpa bra och mycket mer så det är inte något speciellt som får mig att ansöka.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska just välja mig för jag har väldigt bra erfarenheter inom medlems jobbet satt säga. Jag vet hur en bra intervju och skriftlig ansökan ska se ut och villa jag ska neka och ej.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara tydlig, trevlig och låta personen ta sin tid t.ex om man är nervös så låter man personen tänka klart utan att stressa personen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka så alla ska få en skans att bli medlem på servern och kunna göra en massa mer saker som man ej kan som icke medlem som att skaffa ett riktigt jobb satt säga och kunna göra mer saker som man annars inte kan.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Seriös inom rpt trevlig och inte bara sitta och lalla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att se till satt det är rätt personer som blir godkända och inte en massa lallare och folk som ej vet hur man rpar.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv mellan 15:30 och 23:00 på vardagar och på helger kan det vara från 10:00 till 05:00 på morgonen som senast.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ej på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka