Dubbelpost Maxsvvensson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxsvvensson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198975002546/

Ditt Hex-ID: 11000013c7ba7b2

Vad är din discord tagg? potatis#0226

Vem var det som bannade dig? V3ni vidi vici

Hur lång tid var din ban? 14

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, stjäl tjänstebilar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej, stod helt stilla men tror det kan ha med att min dator är ganska dålig och klarar knappt av spelet så ibland kan jag knappt styra gubben

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person slog ihjäl mig vid parkeringen vid torget, när jag ställde mig upp så kunde jag inte röra mig sen hamnade jag under marken och sen stog det bara loading story mode och jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban då jag inte kunde göra något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En vän spelade på min dator och blev bannad, vet ej vad han har gjort men har ju självklart tagit lärdom eftersom jag vet hur lätt man blir bannad och har läst reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt eftersom det var tekniskt strul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska ändra mina grafikinställningar för att förhindra att spelet fryser pga överbelastning.

Har du läst våra regler? Ja

Läste en fråga lite snabbt, ska stå 1 tidigare avstängning. ber om ursäkt för det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka