Nekad Maxsvvensson | Ban överklagan [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxsvvensson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198975002546/

Ditt Hex-ID: 11000013c7ba7b2

Vad är din discord tagg? muppen#0226

Vem var det som bannade dig? Ingen aning i nuläget då det var i vintras det skedde.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ingenting. Kan bara inte joina servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag taggade staff och var "kaxig"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och polarna satt i discord och hade för ett tag sedan lessnat på att spela för stunden. Vi var på skratthumör och det blev som ett grupptryck att jag skulle tagga en staff bara för att folk brukar ta illa upp. Jag som ville spela tuff inför polarna gjorde såklart det och discordgruppen försvann bara. Detta är något jag ångrar något extremt då jag har haft så sinnesjukt roligt på unive i extremt många timmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban för det jag gjorde var fel då det står tydligt i reglerna att man ej får tagga staff. Jag förstår att detta är något ni absolut inte tolererar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för fearRp i våras. Minns inte scenariot men har förstått allvaret sedan min ban och har börjat fokusera extra mycket på mitt rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat sagt till polarna att det inte är okej att tagga någon staff för innerst inne så visste jag det och tyckte om servern väldigt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Har inte spelat på Unive knappt något alls sedan dess. Man känner att det saknas något och man missar alla event och liknande. Har precis köpt ett nytt grafikkort och har aldrig varit mer taggad på att börja spela på unive igen nu när allt kommer att fungera bättre. Känner mig väldigt ångerfull efter det jag gjort och vill verkligen be om ursäkt med denna överklagan. Jag hoppas verkligen att ni har förståelse. Vore så grymt roligt att få börja köra igen då jag haft extremt roligt under tiderna jag spelat på servern. Jag läste igenom reglerna innan jag skrev detta i syfte att spela som en person som folk kan se upp till och inspireras av i rp-syfte. /Max Svensson

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka