Accepterad maxsson | Medlem ansökning [MELVIN.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Max :P

Vad är ditt discord namn? Max11#7182

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2023

Berätta om din karaktär. han heter Linus Petterson och är 23 år, han ar en mamma som heter lotta hans mamma va en narkoman men hans mamma dog när Linus va 10 år Linus har även en pappa som heter lars han va en väldigt bra pappa men han va en alkholist men linus visste inte va det va i den åldern. Linus va även en väldigt stökig person från 5 till 9 då mogna han till och sköte skolan och gick ut med ´bra betyg linus hade aldrig drömt om något jobb men hans dröm som liten va att bli polis och speciellt hund polis för han har alltid velat haft en egen hund.
Linus är för tillfället arbetslös i stan och letar jobb, han gick fordon i gymnasiet och tänker sig att han ska söka jobb inom de området tex mekaniker eller bärgare då hans far jobba på falck när Linus va liten.

utöver allt så är Linus en snäll och varm person men vart med om mycket i livet och många trauman som format vem han är som person idag.

Linus intressen han har är bilar och utövar stor del av vardan att meka och skruva på bilar som hans far lärde han.
han har även intresse av fotboll och älskar att sätta sig framför tv:n på en fredag kväll med en lång burk 5,2 och en chips skål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag söker ny Rp server och har glädje och en bra Rp nivå att erbjuda.
jag är väl medveten om hur Rp går till och hur man Rpar och regler som gäller
har tidigare spelat på flertal servers där jag haft de kul och hög Rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska göra ett scenario för att vinna och få ut allt de bästa ur scenariot efter din vinning.
det innebär att en polis tillexempel inte stannar en bil och griper personen för fattiga skäl bara för du vet att personen är kriminell, istället kan man förlänga scenariot och låta den andra personen ha kul av scenariot också.

Hur hittade du Unive? unive är en av svergies största servrar och har sett den lite här och vart. tex tik tok, youtube och streams :P

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka