Nekad maxr | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxr

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525670575/

Ditt Hex-ID: 11000014ba8602e

Vad är din discord tagg? piertonthebeat.

Vem var det som bannade dig? 023master moddare invalid shop

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-15 162905.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag modade som är emot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ladda ner moddet som gjorde att jag skulle kunna spawna in föremål såsom vapen osv och när jag testa spawna in ett föremål blev jag bannad direkt av anti cheat eller om jag vart bannad av mig själv på något sätt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var definitivt inte en felaktig ban eftersom att jag försökte fuska till mig föremål utan att rpa mig fram eller donera till det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit bannad här innan och har lärt mig efter mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte laddat ner något fusk och så hade jag donerat till en krim roll som gör att jag kan utveckla min rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte fuska utan att rpa sig fram att inte ta några genvägar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka