Nekad Maxooo3332 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxooo3332

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? prettykill22maggan

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Maggan Erikson och han är 20år gammal. Han har haft en svår uppväxt i sin by där hans föräldrar var skilda. När Maggan var runt 10år gammal så hittade Maggan en drog påse hos sin mamma just då viste han inte vad det var så han tog det och använde det. 8år senare så gick Maggan ut ur skolan med dåliga betyg och börja då sin resa in i kriminaliteten. När Maggan blev utkastad ur ett gäng nån stans i världen så flyttade han till unive där han nu är hem lös och fattig men vill börja om med en ny linje i kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka bidra med att vi ska ha kul på rp och att vi ska få så seriöst som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ att man ska inte vara självisk sen också att man inte bara ska fokusera på att vinna själv utan att man ska sikta på att vinna alla om man är en grupp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm döda folk utan anledning. Vdm att man använder sin bil som ett vapen och kör på folk med bilen utan anledning. Copbait man försöker få polisens uppmärksamhet. fearrp att du ska värna om ditt eget liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Sådär har inte gjort så mycket rollspel. Men kan ändå alt för jag är bäst i världen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror någ inte det

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka