Accepterad maxnyh | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brill Olle

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021599622/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Nyh

Vad är ditt discord namn? Brill Olle#0716

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Peter är en go o glad grabb på 25 vintrar. Superhärlig och trevlig kille som älskar att prata, både med vänner och främlingar. Peter har sen liten alltid tyckt det varit coolt med poliser och alla polisyrkerna så polisen är något Peter tycker är extra kul och har respekt för.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad för att jag är en riktigt go grabb som tycker roleplay är riktigt trevligt och roligt. Spelat mycket i mina dar och vet hur man gör på en hög nivå. Har spelat på andra stora servrar som varit stora där det har varit högt fokus på bra kvalitets roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för jag tyckte detta server var skit härlig när jag kom in och kikade lite på den idag. Svin mycket gott folk och goa staffs som hjälpte mig till att hitta till denna ansökan, creed till Jag vill bli whitelistad på denna server för jag tyckte detta server var skit härlig när jag kom in och kikade lite på den idag. Svin mycket gott folk och goa staffs som hjälpte mig till att hitta till denna ansökan ;)

Hur hittade du Unive? Jag hittade till denna server genom att både jag har lite kompisar som spelar och så har man ju hört otroligt mycket bra om denna server i roleplay världen

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att bli polis, polis har alltid varit ett troligt roligt yrke har jag alltid tyckt och går just ju för att bli utbildad till polis med lite alla möjliga olika sakerna där. Så ja, mitt mål hade varit polis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har drivit min egna serverför några veckor sedan men då det inte gick så bra och utgifterna var för stora så sket det sig. Så just nu spelar jag inte på något förutom denna då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka