Nekad MaxMix | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaxMix

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? MaxMix

Vad är ditt födelsedatum?

Berätta om din karaktär.
Johan Berg heter min karaktär.

Han är 25 år gammal.

Han växte upp i en normal miljö med en normal familj, utan sin far. Hans känslor för att hans far inte finns med honom följer med han varje dag som går.

Johans intressen är att hjälpa folk, vara en hjälpande hand igenom folks problem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till seriös och bjudande Rollspel, har väldigt mycket erfarenhet och varit i FiveM branschen i 6 år nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte ha en win mentalitet, att man kan vara beredd att bjuda på sig själv i varenda scenario och vara redo att förlora i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja!, FearRP: Man ska värna för sitt liv, som ett exempel, Om jag skulle bli rånad av 3 personer så skulle jag inte börja slåss och käfta emot för man VÄRNAR om sitt liv. EN annan punkt kan vara VDM: Man ska inte köra på folk med sitt fordon för skoj skull.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har en del erfarenhet inom rollspel JA!, på servrar som Bryggeriet, emerald och FBRP. Ungefär 900 timmar investerade i FiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tror inte det!

Nekad, utveckla Berätta om din karaktär. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka