Accepterad maxlyck/Abdi Larsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxlyck/Abdi Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409275113/

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad är din discord tagg? max_lyck

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel som polis. men jag visste inte vart jag skulle lägga det. jag vet att man ska lägga in det i ett föråd men jag visste inte vart det låg. då han som tog intervju med mig visade ej vart det låg. så det var därför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag var inne som polis och hade nyss varit i en skottlosning. jag tog ett vapen av en killa och sen tog alla till sjukhuset. efter det så åkte jag till stationen och frågade flera vart förådet låg. men alla gick bara ifrån och ville inte hjälpa mig. så jag la inte i min bil och skulle stänga av. sen så ser jag att indian har taggat mig och skrev hoppa support. skulle göra det men såg att jag vart bannad från dc så kunde inte. skrev till han men han valde ej att svara.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej felaktig då det var mitt fel. men det vart som det vart. hade kunnat gjort annorlunda men ingen ville svara mig. samt att jag bver om ursäkt för detta och detta komemr ej hända igen. detta kan jaa lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var så en gång att jag var på piren och en kille rdmade massa och staffen trodde det var jag och banande mig. så jag hoppade support och visade klipp och då såg han att det inte var jag. så fick jag unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort var att leta över hela stationen. men min mamma kom och sa att jag skulle stänga av så vart lite strässad. viste ej vad jag skulle göra. men det vart så och detta kommer ej hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. det jag har lärt mig är att jag ska leta mer och vara men nogran på vad jag gör. och om ingen hjälper mig kan jag hoppa support och fråga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka