Inaktuell maxlyck/Abdi Larsson | Ansökan till Staff [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxlyck/Abdi Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Ditt discordnamn: max_lyck

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? varför jag ska bli staff är för att jag har spelat på unive i cirka 2 år. så jag har sätt denna utvecklingen som har hänt. alltså att från början så var det väldigt mycket scosialt. men sen så hände något. men nu har det börjat bli mycket bättre och jag vill vara med och kämpa mot de som inte kan rpa. därför tycker jag att jag ska vara staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det jag tycker är t.ex. att det finns för mycket meta på serven. alltså det är väldigt många som sitter i dc och snackar om allt. och att folk inte kan ha ett roligt scenario. alltså om man ska ha en förhandling med två gäng så kommer det ena gängen bara skjuta. det är två saker jag tycker borde förändras.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jo det vi ska göra är att specca folk och se ifall de snackar ig. om de inte gör det så kan man fråga de varför det ej snackar ig. och om de inte kommer med någon bra förklaring kan man bara ta och skicka de så de lär sig att man ska följa serven regler. men om det där med förhandlingen så tycker jag att man ska se på olika sidor av ett scenario. så man ser vad som har gått fel och kolla vad man kan rätta till tills nästa gång

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jo det man ska göra är att man ska inte vara partiska. alltså man ska inte ta sin väns parti och vara rak och ärlig. och man ska vara aktiv tycker jag. samt att man inte ska hota folk med massa saker. man ska inte häller abusa sina perms. alltså man ska inte använda sina perms till sitt bästa.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jo det jag ska göra är att när jag kommer hem så ska jag starta datorn efter typ en timme efter jag har kommit hem. sen ska jag för det mesta vara staff alltså så jag ska helst göra staff arbeten istället för rp. men ibland kan man rpa när man har tid men annars så ska man göra staff saker.

Hur länge har du spelat på Unive? jo jag har kört i ungefär 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff en gång tidigare. då var jag staff i en månad typ och det var kule och så. jag tyckte om det och skulle gärna vela vara staff igen om jag får.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ska jag vara ärlig kan jag vara alla. men donation vet jag inte så mycket om men jag kan säkert lära mig hur man gör. det är typ det. annars kan jag vara allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka