Maxkingen.se | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Maxkingen.se

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? mvx2321

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max Anderson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ärlighet, empati och pålitlighet.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär lämnade sin hemstad för att få en nystart och skapa ett bättre liv. Hen har alltid varit målmedveten och vill bygga upp ett stabilt liv genom hårt arbete och rätt kontakter. Till en början är planen att skaffa ett vanligt jobb, lära känna stadens invånare och anpassa sig till livet i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med seriös, kreativ och långsiktig rollspel. Jag gillar att skapa intressanta scenarion tillsammans med andra spelare och utveckla min karaktär över tid. Jag följer serverns regler, respekterar andra spelares RP och försöker alltid bidra till en rolig upplevelse för alla, oavsett om situationen är lugn, dramatisk eller oväntad.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv. Istället fokuserar man på att skapa en rolig och realistisk RP-upplevelse för alla inblandade. Det betyder att man accepterar när ens karaktär förlorar, gör misstag eller hamnar i svåra situationer om det passar scenariot. Målet är att utveckla berättelsen tillsammans, snarare än att alltid komma undan eller ha rätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit någon regel förr.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAIT, NLR

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill också nämna en sak för att vara helt öppen. När jag skulle starta spelet för första gången blev jag anti-cheat-bannad direkt, trots att jag inte hade hunnit spela. Jag vet inte exakt vad som orsakade det, men jag ville vara ärlig och informera om det ifall det syns från er sida. Utöver det vill jag bidra till servern genom att skapa seriös och realistisk RP, behandla andra spelare med respekt och hjälpa till att skapa en bra upplevelse för alla. Jag tar gärna emot feedback och ser fram emot att bli en positiv del av communityn.

Tillbaka